GasztroHírek  » 

Az európai piacra is bevezetik rubincsokoládét

Az európai piacra is bevezetik rubincsokoládét

2018.04.11.  | MTI, Fotó: Nestlé

Az európai piacra is bevezeti a Nestlé a rubincsokoládéból készült KitKat-et, amely óriási sikernek bizonyult a japán- és dél-koreai fogyasztók körében januári forgalmazása kezdetén.

A KitKat az első csokoládémárka, amely a vezető csokoládégyártó, Barry Callebaut által kifejlesztett rubin kakaóbabot tartalmazza. A Callebaut szeptemberben mutatta be a csokoládégyártás újdonságát:

a sötét rózsaszínű vagy mályvaszínű termék íze is friss gyümölcsös aromájú, holott nem használnak hozzá semmilyen gyümölcsöt vagy ízanyagot.

A fekete-, a tej- és a fehércsokoládé után ez a negyedik csokoládéfajta, amely tíz év fejlesztésének az eredménye.

A négyszeletes KitKatet április 16-tól Nagy-Britanniában kizárólag a Tesco üzleteiben dobják piacra, ára 85 penny lesz. A brit forgalmazás kezdete után egy héttel bevezetik a kontinensen is, elsőként április 23-án Hollandiában - jelentette be kedden a svájci élelmiszeripari cég szóvivője.

Alexander von Maillot, a Nestlé édesség részlegének a vezetője elmondta, hogy a cég nagyon elégedett volt a rubincsokoládé bevezetésével Japánban és Dél-Koreában.

Csokoládéboltjainkban 30 perc alatt elfogytak a készletek mindennap a forgalmazás első hetén"

- hangoztatta.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.