GasztroHírek  » 

Deadpool egyszerűen megvette az Aviation Gint

Deadpool egyszerűen megvette az Aviation Gint

2018.02.22.  | Orbán Szilvia

A hollywoodi sztár, Ryan Reynolds, akit a nagyközönség leginkább talán az antihős Deadpool megformálása miatt ismer, nem sokat teketóriázott: először megkóstolta, majd megvásárolta az Aviation Gint.

A hírt a színész saját közösségi média profilján néhány órája jelentette be, a tőle megszokott humorral:




A világ 15. legjobban fizetett színésze egyelőre nem nyilatkozott arról, mekkora résszel szállt be a gin üzletbe, azt azonban Reynolds képviselője megerősítette, hogy ügyfele „jelentős tulajdonos” lett, aki egyben a márka kreatív igazgatói tisztjét is betölti ezentúl – jelentsen ez bármit is.

A komolynak tűnő befektetés egy 1 évvel ezelőtti kóstolás eredménye: „Nagyjából egy éve kóstoltam először az Aviationt, és azóta gyakorlatilag azon ügyködöm, hogy valahogy beszivárogjak a vállalatba” – fogalmazott elragadtatva a színész.

„Ennek pedig egyetlen pofonegyszerű oka van: ez a legjobb francos gin a planétán.”

A gin egyedülálló ízét boróka, kardamom, koriander, levendula, ánizs, szárcsagyökér, és kétféle narancshéj adja – a gyártó szerint ezeknek az összetevőknek köszönhető az Aviation hagyományostól jóval lágyabb íze. A márka a világ egyik legjobb ginje: 97 pontos a Wine Enthusiast listáján.

„Ha azt gondolod, minden gin ugyanolyan, nagyot tévedsz” – írja Reynolds. „Az Aviation egy teljesen másik ligában játszik, és nagyon büszke vagyok, hogy a márka sikerének részese lehetek.”

Az Aviation – amely a portlandi székhelyű Davos Brands márkája – a ginpiac egy kicsi, ám egyre növekvő, minőségi szereplője. A Davos feje bízik abban, hogy Ryan Reynolds népszerűsége tovább lendít az egyébként is jól menő szekéren.

Az eset nem egyedülálló: csupán

az elmúlt évtizedben is számos hollywoodi nagyágyú szállt be az alkoholbizniszbe. Channing Tatum és a  rapper Sean „Diddy” Combs vodkába, a szintén zenész Drake whiskey-be, George Clooney pedig tequilába fektette jövedelmét.

Igaz, Clooney épp a közelmúltban vált meg a Casamigostól, de a színész üzleti érzékét dicséri, hogy a négyéves projektből 233 millió dolláros plusszal lépett ki. Ez azonban a ritkább eset, mutat rá cikkében a Forbes; sokkal gyakoribb, hogy a híres befektető pénzügyi értelemben végül kudarcot vall, vagy szerencsés esetben szolid anyagi sikerrel zár egy hasonló üzletet.

Hogy az új kreatív igazgató milyen fogásokkal nyűgözi le a reménybeli fogyasztókat, még nem tudni, az azonban valószínű, hogy a sztár most elsősorban a májusban mozikba kerülő Deadpool-mozi folytatásának promóciójára koncentrál.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.