GasztroHírek  » 

Egyre több fogyokúrás terméket veszünk

Egyre több fogyokúrás terméket veszünk

2018.04.11.  | MTI, Fotó: Pixabay

Csaknem másfél milliárd forintot költöttek fogyókúrás készítményekre Magyarországon 2017. március és 2018. február között, mintegy 2 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest - közölte a Nielsen piackutató.

A tájékoztatás szerint áprilisban meglódul, májusban pedig tetőzik a fogyókúrás szerek eladása, ebben a két hónapban termelődik a teljes éves forgalom több mint ötöde.

A Nielsen példaként említi, hogy decemberben a májusi forgalom felét hozzák a fogyókúrás készítmények, viszont az év végi ünnepek után, januárban fellendül az értékesítés.

A fogyókúrás készítmények között a különféle kapszulák a legnépszerűbbek, az eladások mintegy felét teszik ki; 45 százalékkal ezüstérmesek a porok, vagyis shake-alapok. A folyadékok, oldatok, pezsgőtabletták és ampullás termékek részesedése elenyésző.

Az értékesítések kilenctizede a drogériákban történik.

A közlemény idézi Rhorer Dávidot, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetőjét, aki jelezte: a WHO adatai szerint a magyar lakosság közel kétharmada túlsúlyos, miközben a Nielsen egy globális kutatása szerint a magyaroknak csak a fele, megközelítőleg ötmillió ember véli úgy, hogy súlyproblémái lennének. Ebből az ötmillióból azonban négyötöd dolgozik is azon, hogy ledolgozza a súlyfelesleget.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.