GasztroHírek  » 

Elkapkodták a kajaszagú légfrissítőket

Elkapkodták a kajaszagú légfrissítőket

2019.06.06.  | Orbán Szilvia

Évekkel ezelőtt még csak egy ártatlan áprilisi tréfának indult, de végül megvalósult a tacós toalett illatosító.

Pár éve egy amerikai, illatosító szereket gyártó cég https://www.poopourri.com/ bolondok napi tréfaként bejelentette, hogy különleges, új illattal lepik meg a vásárlókat:

a vicc szerint tacós WC-illatosító permetet dobtak volna piacra.

Az egész nem volt más, csak egy ártatlan móka – legalábbis akkor még így tűnt. Azonban a dolog egészen más fordulatot vett, amikor kiderült, hogy a vásárlók komolyan keresni kezdték a terméket. Az érdeklődés akkora volt, hogy a gyártó elgondolkodott.

Két évvel később pedig, íme, a viccből valóság lett: a Poo-Pourri valóban elkészítette a taco illatú permetet, amit stílszerűen idén április 1-jén, azaz bolondok napján hoztak forgalomba. A limitált kiadásnak óriási volt a sikere, a hírek szerint mindössze két röpke óra alatt a teljes készletet elkapkodták a kíváncsi vásárlók.

Kik ők?

A gyártó cég, a Poo-Pourri története egyébként egy igazi amerikai álomsztori: 2007-ben egy házaspár úgy döntött, hogy megtakarított 25 ezer dollárját WC-illatosító spray-k gyártásába fekteti. A vállalat az első 6 évben egyáltalán nem költött reklámra, csupán a vásárlók egymás közötti ajánlásaira hagyatkoztak.

2013-ban jöttek ki az első reklámvideóval, amely meglehetősen megosztóra sikerült, hiszen azt az USA Today az év egyik legrosszabb hirdetésének nevezte, közben viszont 31 millió megtekintést ért el. 2014-ben a cég termékei már 9000 üzletben voltak elérhetőek, két évvel később pedig nem kevesebb, mint 17 millió flakont értékesítettek, míg a cég már 300 millió amerikai dollárt ért.

Az illatosító spray egyébként alapvetően citrusos – fő összetevője a citromhéj –, amelyet a jellegzetes taco fűszerkeverék aromáival (hagyma, fokhagyma, bors) árnyaltak. Arról egyelőre nem tudni biztosat, hogy a gyártó tervezi-e a termék újraforgalmazását, azonban a cég szóvivőjének egyik kommentje erre enged következtetni:

„Soha ne mondd, hogy soha” – fogalmazott.

Az biztos, hogy a limitált kiadás értékesítése minden várakozást felülmúlt, ezért esélyes, hogy a közeljövőben a cég meglovagolja a sikert.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.