GasztroHírek  »  pr cikk

Amikor az Eisberg is megtette

Amikor az Eisberg is megtette

2019.09.27.

Szeptember 20-án az Eisberg Hungary és az iStyle jóvoltából először rendezték meg egy közös jótékonysági Kangoo Jump flashmobot, melynek célja az volt, hogy növelje a tudatosságot, és felhívja a figyelmet a veszélyekre, tünetekre, korai diagnosztizálásra és a megelőzési módokra, amelyek a nőket érintő főbb daganattípusokhoz kapcsolódnak: a méhnyak-, petefészek-, hüvely és szeméremtest rákhoz, társadalmi célú megmozdulás a Mályvavirág Alapítvány javára.

Számos fontos ügy mellett az Eisberg Hungary ezúttal egy új és nagyon fontos kezdeményezés támogatója lett:

22 ország csatlakozott a GO Világnap nemzetközi  kampányához – megelőzve a novemberi, athéni európai kongresszust- amit először Magyarországon 2019 október 20-án a Nőgyógyászati Onkológiai világnapon rendeztek meg Sifter Tímea – szervezésében, kangoo bemutatójával.

A Mályvavirág Alapítvány „a méhnyakrákos nők gyógyulásáért és a megelőzésért”, 2013 májusában alakult meg. azért, hogy legyen egy olyan szervezet Magyarországon, amely kifejezetten méhnyakrák-megelőzéssel és rehabilitációval foglalkozik.

Ahogy azt a sajtótájékoztatón Gazsi Zoltán is elmondta:

az Eisberg Magyarországon 1992 óta igyekszik nem csak meghonosítani a salátázás kultúráját,

- melynek ereményeképpen mára az egészséges salátafélék fogyasztása egyre inkább beépült a családok mindennapjaiba, a hazai gasztronómiába -  hanem a cég társadalmi szerepvállalását számos kulturális, sport- és jótékonysági tevékenység is jellemzi.

Az egészségnek fontos része a lelki egészség, ezért évek óta támogatják az ELTE Pszichológiai Intézetének számos rendezvényét, köztük a „Séta a születés és szülés minőségéért” programot. A Séta egyik fő szponzoraként

két éve megalapították a Kapcsolat vándordíjat, melyet minden évben egy olyan szakembernek ítélnek oda,

aki sokat tesz az anya-gyerek, apa-gyerek kapcsolat, valamint a szülés-születés körül munkálkodó szakmák szakembereinek kapcsolódásáért.

Az Eisberg a fő támogatója a hagyományteremtő és jótékonysági céllal 2017-ben alapított Atipikus Tehetség Vándordíjnak is. Ezek látszólag nagyon eltérő területek, de közös bennük a pozitív tartalom, az élet teljességének megélésére irányuló szándék, ami az Eisberg termékeire és filozófiájára is igaz.

A méhnyakrák megelőzésére megalapított Mályvavirág Alapítvány tevékenysége, figyelemfelhívó szerepe abszolút beleillik az Eisberg eddigi társadalmi felelősségvállalási programjába. Örömmel csatlakoztunk a Jump to help kezdeményezéshez, és bízunk abban, hogy ennek hatására az Alapítvány és ez a fontos ügy további ismertséget kap, és ezáltal újabb támogatókra is talál.

Sifter Tímea - master Trainer elmondta: Négy éven keresztül oktatott és fejlesztett rászoruló gyerekeket a Göllesz Viktor Gyógypedagógiai Intézményben a Kangoo Discovery gyerekek számára kifejlesztett speciális Kangoo program segítségével. Már ekkor tudta, hogy ennek a sporteszköznek a segítségével még sok embernek szeretne segíteni.

A nőgyógyászati daganatokra való figyelemfelhívással foglalkozó Mályvavirág Alapítvány elnöke Tóth Icó elmondta, a gyógyulást segítő programjukat folyamatosan dolgozzák ki, ami hiánypótló a gyógyulásban.

Dr Novák Zoltán szülész-nőgyógyász, nőgyógyászati daganatsebész, az Országos Onkológiai Intézet főorvosa kiemelte: a nőgyógyászati daganatok diagnosztikája és kezelése az elmúlt években sokat fejlődött és a gyógyszeres kezeléseknek köszönhetően lehetővé válik a terápia személyre szabása is. A teljes testi és lelki gyógyulásban elengedhetetlen segítség az olyan, érintettek által indított kezdeményezés, mint a Mályvavirág Alapítvány.



Pongrácz Adrienn dietetikusként támasztotta alá, hogy

az egészséges és tudatos táplálkozásnak mekkora szerepe van a nőgyógyászati betegségek megelőzésében is.

Georgopulosz Vaszilisz az iStyle marketing managere végül kiemelte, mint a legnagyobb magyarországi Apple Premium Reseller, mennyire fontosnak tartja, a társadalmi szerepvállalást, különösen úgy, hogy a társadalmunk egészségének megörzésére is felhívhatjuk a figyelmet a Jump to Help kezdeményezésnek köszönhetően. Az iStyle minden új Iphone 11 készülék szeptember 30-ig tartó értékesítése után, kiemelt összeggel támogatja az alapítványt.

-pr-

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.