GasztroHírek  » 

Hogy kerül virsli a jégkrémbe?

Hogy kerül virsli a jégkrémbe?

2019.09.16.  | Orbán Szilvia

Úgy tűnik, hogy a nagy múltú amerikai húsipari cég, az Oscar Mayer megunta a szokásos marketinget, és most felkavarja az állóvizet.

Nem tudni, hogy az Oscar Mayerhez új marketinges érkezett-e, vagy csak modernebb utakat keresnek, amellyel egy fiatalabb fogyasztóbázist szeretnének megcélozni, az mindenesetre tény, hogy a márkaépítés még egy patinás cég számára sem egyszerű dolog. Sőt; minél több ideje van egy termék a piacon, annál nehezebb olyan megoldásokat találni, amelyek frissen tartják a márkát, és a felnövekvő nemzedék számára is megnyerővé teszik.

Az amerikai húsipari vállalat mindenesetre nemrégiben szokatlan lépésre szánta el magát, amely kellően figyelemkeltő és megosztó ahhoz, hogy a márkanév egy időre a beszélgetések témája legyen. Augusztus elsején, az amerikaiak „nemzeti jégkrémszendvics napját” – épp ennek ne lenne ünnepnapja? – megelőző napon posztolták Twitter-oldalukon, hogy piacra dobnak egy olyan jégkrémet, amely hot dog ízesítést kapott.



Az „ice dog” fő alkotóeleme a kandírozott virsli, a csípős dijoni mustár ízű fagyi, illetve a kekszes „buci”.

A merőben szokatlan jégkrémváltozat hírével épp egy nappal azután rukkolt elő az Oscar Mayer, hogy a Los Angeles-i jégkrémmárka, a Coolhaus és a French’s nevű élelmiszermárka bejelentette: együttműködésük keretében piacra dobnak egy mustár ízű jégkrémet, írja a TheTakeOut.

Az Oscar Mayer hotdogos hűsítője augusztus közepétől került forgalomba.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.