GasztroHírek  » 

Jön a színezhető boroscímke

Jön a színezhető boroscímke

2018.12.26.  | Orbán Szilvia

Volt idő, amikor a színezők a gyerekszobák polcain kallódó füzetek voltak. Aztán a színezés néhány éve trendi elfoglaltsággá változott, méghozzá már a pihentető kikapcsolódást kereső felnőttek körében is. Egy nemrégiben megjelenő új termék két – egy újabb, és egy évszázadok óta fennálló – lazító hatású tevékenységet ötvöz: a relaxálásra vágyók mostantól egyszerre színezhetnek és borozhatnak.

„Figyelem, bimbózó Picassók! Itt egy új bor, amely mellett

szabadjára engedheted kreativitásodat, közben pedig élvezettel kortyolgathatsz”

– fogalmaz Heather Taylor, a Marks&Spencer (M&S) képviselője. A cég ugyanis piacra dobott egy Colour Me Sauvignon Blanc nevű bort, amelynek címkéje színekért kiált. A fekete-fehér grafikán bárki kiélheti művészi hajlamait, elég hozzá néhány filctoll, és egy kevés képzelőerő.

„A száraz chilei fehérbor palackja különleges címkét kapott, amelyet a vásárló saját ízlése szerint díszíthet” – magyarázza Taylor. „Jó móka követni a hatékony stresszoldóként számon tartott felnőtt színezők trendjét – a finom bor élvezete mellett a fantázia is szárnyalhat.” A bor viszonylagosan jutányos ára (11 dollár, azaz nagyjából 3100 forint egy palack) szintén kitűnően oldja a feszültséget, teszi hozzá.

A Colour Me Sauvignon Blanc arra bátorítja fogyasztóit, hogy az általuk kiszínezett címkéket másokkal is osszák meg; az Instagramra feltöltött, a #ColourMeWines hashtag kíséretében posztolt művel ráadásul egy óriási palack Proseccót is nyerhetnek.

M&S (@marksandspencer) által megosztott bejegyzés,


A palack speciális címkéje Daisy Fletcher alkotása. A bormatricán szereplő madár- és virágmotívumokkal először a művész 2016-ban kiadott felnőtt színezőjében, a Birdtopiában találkozhattunk, írja a FoodAndWine.

„Az már a kezdetekkor biztos volt, hogy valamilyen természeti téma fog a címkére kerülni, mégpedig olyan módon, hogy minél több dolgot lehessen rajta kiszínezni” – mesélte a művész. „Az M&S odavolt a trópusi jelenet ötletéért, ezért rajzoltam belőlük pár vázlatot, és végül a nekik leginkább tetsző került a palackokra.”

Daisy Fletcher (@fletcherdaisy) által megosztott bejegyzés,



Megkérdezték az alkotót, szerinte mikor érdemes nekifogni a színezésnek: ha például ajándékba adunk egy ilyen palackot, előtte díszítsük ki magunk? Vagy inkább együtt, közösen lássunk neki, iszogatás közben? „Ezt döntse el mindenki maga” – hangzott a válasz. „Miközben készítettük, mi úgy képzeltük, hogy a baráti társaságok majd együtt, beszélgetés közben készítik el a címkét, így a borozás és a színezés együtt válik a közösségi élmény szerves részévé. De végülis mindegy; előtte, közben vagy utána – a lényeg, hogy jó élmény legyen!”

A Colour Me Sauvignon Blanc egyelőre még csak az Egyesült Királyságban kapható, de akinek megtetszett a dizájn, addig is rákereshet Fletcher könyvére.  Aki pedig csak gyönyörködni akar, böngésszen a művész grafikáiból az Instagramon.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.