GasztroHírek  » 

Jön az epres Coca-Cola

Jön az epres Coca-Cola

2020.01.09.  | Orbán Szilvia

A világon elsőként Ázsiában debütál az óriásvállalat legújabb, epres ízesítésű itala.

A japán kólarajongókat az utóbbi időben eléggé elkényeztették, hiszen tavaly az országban mutatkozott be először a Coca-Cola őszibarackos, illetve az innovatív, sorbet-állagú, „fagyos citrom” ízű változata is. Most ismét örülhetnek az üdítőital helyi hívei, ugyanis a megavállalat újabb gyümölccsel próbálkozik, s ezúttal epres aromával keveri kóláját.

Az íz a Coca-Cola új, limitált szériás stratégiájának legfrissebb darabja. Mivel Japánban az eper a híres karácsonyi torta, így

a tél egyik kihagyhatatlan eleme,

ezért a vállalat is erre az időszakra ütemezte az epres kóla bevezetését a szigetországban.

A szakemberek úgy vélik, hogy az új íz igazi jolly joker lehet a piacon, amellyel olyanokat is megnyerhet a vállalat, akik egyébként nem fogyasztanak a kólához hasonló üdítőitalokat. A csomagolás is az eperre koncentrál – a címke rózsaszín-piros árnyalatokat kapott – míg a reklámszlogen szerint „élvezzük az epres jutalmat”, ami arra ösztönzi a vásárlókat, hogy az italt kezeljék egyfajta jutalomként egy hosszúra nyúlt, dolgos nap végén.

Az italok korlátozott ideig, január 20-tól kaphatóak majd a japán üzletekben, ajánlott fogyasztói ára 140 jen (nagyjából 380 forint) lesz, írja a SoraNews24. Az üdítőipari cég reméli, hogy az epres üdítő fogadtatása kedvezőbb lesz, mint a meglehetősen megosztóra sikerült, 2005-ben debütált citromos változat, illetve az áttetsző, tavaly bemutatkozott lime-os.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.