A cikk a honlapuk tartalmi és képi megújulása előtt készült.


Cikkek

Orbán Szilvia

2018. december 6.

Állandó időhiányban szenvedők, figyelem: kitaláltak egy olyan spéci bögrét, amellyel megoldható, hogy a kedvenc reggelizőpelyhünket akár utazás közben is könnyen elfogyaszthassuk.

Sok oka van annak, miért szeretik az emberek a gabonapelyheket, de talán az egyik legfontosabb, hogy rendkívül gyorsan és egyszerűen elkészíthetőek: csak kanalazunk belőlük egy keveset egy öblös edénykébe, amit nyakon öntünk egy kis tejjel. Ennyi, már ehetünk is. Lehetne még ennél is egyszerűbb?

A CrunchCup készítői úgy gondolják, igen. Nemrég indított Kickstarter kampányukkal az innovatív pohár alkotói azt szeretnék bizonyítani, hogy kitalálták azt a módszert, amellyel az épp úton lévők is megalkuvások nélkül tudnak reggelizőpelyheket enni, írja a FoodAndWine. 

Kickstarter egy olyan globális, közösségi finanszírozással foglalkozó platform, amely a kereskedelemre és a kreatív ötletekre összpontosít. A vállalat központja New York, fő célkitűzése pedig az, hogy az innovatív projekteket – amelyeknek pénz nélkül gyakorlatilag semmi esélye – segítse életre kelteni.
Egyszerűen hihetetlen, hogy eddig nem létezett egyetlen életképes módszer sem arra, hogy az úton lévők gabonapelyhet egyenek. Ezért kitaláltunk egyet”

– írják az alkotók Kickstarter leírásukban. Első pillantásra a találmány egy sima utazó bögrének tűnik; épp úgy néz ki, mint bármelyik pohár, amelyben a reggeli kávét kortyoljuk a buszon. De a látszat csal.


Mi is utáljuk az elázott gabonapelyhet”

– fogalmaz a kampányszöveg.

Ezért találtuk ki a kétpoharas rendszert. Az egyik pohárba tölthető a ropogós pehely, a másikba pedig a tej. A két összetevő nem találkozik egymással egészen addig, amíg a bögrét a szánkhoz nem emeljük. Nincs szükség se kanálra, se tálkára.”

Az autók pohártartóiba is pontosan illő bögre tehát igen elmés találmány, de talán még nem eléggé: ahogyan senki nem kívánja a szivacsosra ázott gabonapelyhet, úgy általában azért sem rajonganak az emberek, ha a csontszáraz rágcsálnivalót úgy kell megenniük, hogy az éppen egy pillanattal korábban találkozott csak a tejjel – a tökéletes textúra elérése nem könnyű feladat.



A bögre mindezekkel együtt ígéretesnek tűnik, amit az is bizonyít, hogy a kampány már teljesítette a kitűzött célt (összegyűjtötte a projekt elindításához szükséges összeget), és a CrunchCup egy 25 dolláros (nagyjából 7100 forintos) adománnyal bárki számára foglalható – csak türelmesen várni kell jövő áprilisig. Azonban nem árt óvatosnak lenni: egy Kickstarter kampány sikeressége nem garancia arra, hogy az adott termék valóban meg is valósul.

Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra