GasztroHírek  » 

Marketingtanácsok gazdáknak?

Marketingtanácsok gazdáknak?

2020.01.24.  | Forrás: AMC

Napról napra változó világunk marketingmegoldásairól, annak mérhetőségéről, és az agrármarketingben várható irányokról adtak tájékoztatást a „Mi terem a neten?” című konferencia előadói az Agroinform.hu csapata szervezésében az AGROmashEXPO kiállításon.

Megnyitó köszöntőjében Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezető igazgatója a korábban soha nem látott, virtuálisan elérhető adatmennyiségről, a szelektálás jelentőségéről és az ebben főszerepet játszó hitelesség kérdésének felértékelődéséről beszélt. Megjegyezve:

a marketingtevékenységek hatékonyságában döntő szerepe van a hiteles, szakmailag megbízható információk megosztásának és az értékmegőrzést célzó szemléletnek.

A szakember irányításával az AMC is ezen elvek mentén, továbbá a trendek lekövetésével és a promóciós tevékenységek korelváráshoz igazításával végzi munkáját. Ennek jegyében mobilapplikáció fejlesztéssel, a termékpálya kampányokat támogató videóblog sorozatokkal és többek között az online és a social térben figyelemfelkeltő akciókkal egészülnek ki az AMC által korábban is alkalmazott hagyományos marketingeszközök.

Az agrármarketingben használt eszközrendszert támogató szemléletmód és a valós értékmegőrzés jelentőségét elemezte előadásában Dr. Totth Gedeon, a Magyar Marketing Szövetség, Agrár-és Élelmiszermarketing Tagozat vezetője, aki kiemelte,

a marketing eszközrendszere a megfelelő szemlélet nélkül nem lehet hatékony.

Röviden felsorolta az online marketingben tapasztalható változásokat, és megfogalmazta mi hozhat sikert:

igazodni kell a változó fogyasztói igényekhez, ugyanis napjainkban a fogyasztók véleménycsoportokat alkotnak és ezen csoportok mentén kell elérni őket.

Emellett kiemelte a kapcsolati marketing és az együttműködési marketing jelentőségét.

Bolyki Bence az Agroinform.hu portávezetője előadásában a hatékony online-marketing eszközeit ismertette az Agroinformelmúlt 15 évének tapasztalatai alapján. Felvázolta többek között

a kulcsszó alapú tartalomlétrehozás fontosabb lépéseit, és a keresőre optimalizált tartalomgyártás kritériumait is,

tehát azt, hogy miként kerülhet egy tartalom a keresőlisták élére.

Rédey Iván a Kométa marketing igazgatója konkrét példán keresztül ismertette, hogyan tudta pozícionálni magát a Kométa a piacon:

termékükhöz egy új üzenetet alakítottak ki, ami sikeresen elkülönítette azt a versenytársaktól.

Mielőtt Dr. Milics Gábor a Széchenyi István Egyetem docense, a Magyarországi Precíziós Gazdálkodási Egyesület elnöke az agrárdigitalizáció irányairól és gyakorlati hasznáról, valamint a februári PREGA Konferenciáról beszélt, Dombóvári István humorista dobta fel a konferencia hangulatát előadásával.

Az eseményt kerekasztal-beszélgetés zárta, amelyen marketingesek és marketing szakértők vitatták meg az agrármarketing aktualitásait és irányait.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.