GasztroHírek  » 

Reggeli a Tiffany-nál: Audrey Hepburn imádná!

Reggeli a Tiffany-nál: Audrey Hepburn imádná!

2018.01.03.  | Orbán Szilvia

Ilyen az, amikor a jó marketinges munkája beérik: vegyünk egy milliók által ismert szófordulatot, és keltsük életre. A Tiffay & Co. megnyitotta legelső kávézóját Manhattanben – álom (tényleg) luxuskivitelben.

A Blue Box Café névre keresztelt hely a Tiffany nemrégiben újratervezett, zászlóshajó üzletének 4. emeletén kapott helyet.

Az elképesztően menő és elegáns kávézóból a Central Park fáira látni.

A belső tér teljes egészében Tiffany-kékben pompázik: minden, a falaktól a székekig, a tányérok, de még a sószórók is az ikonikus színt viselik.

A márvánnyal és amazonittal borított falak szinte esdekelnek, hogy lefotózzák őket a teájukat szürcsölgető vendégek – írja a kávézót bemutató cikkében a Delish. A vendéglátóhelyet az üzlet nyitvatartási idejében lehet látogatni, reggeli 29, ebéd 39 és délutáni tea 49 dollárért kapható.

Az Eater feltérképezte az étlapot: reggelire kávé vagy tea, croissant, friss gyümölcs, szarvasgombás tojás, avokádós pirítós, füstölt lazac és bagel rendelhető. Ebédre választhatunk levest, salátát, szendvicseket és posírozott lazacot, míg a délutáni tea időszakban mini szendvicseket, sajtokat, mártogatóst, édességeket (aprósütemények, fagyi, torta, pite), különleges teákat és kávéféléket kínálnak. A kávézó felkészült a kivételes alkalmakra is: vásárolható náluk kék, doboz formájú, fehér masnival díszített torta is. Egy sajtóközlemény szerint a Tiffany kávézója helyi alapanyagokkal dolgozik, és a menüt szezononként változtatni fogják.

 

A 4. emeleten a vendéglátóhely mellett a cég Home and Accessories részlege is helyet kapott, ahol

potom 1500 dollárért lehet a miénk egy ezüst kávéskanna,

vagy mindössze 250 dollárért vásárolhatunk magunknak egy extravagáns szívószálat.

A nyitás napján az érdeklődő tömeg szinte hömpölygött az üzlet környékén – a fokozott érdeklődés előre borítékolható volt, mint ahogyan az is, hogy egy jó ideig bejutás esetén sem lehet majd meghitt hangulatra számítani: az állandó teltház garantált. Az Álom luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany’s) című film, és Audrey Hepburn rajongói viszont nem tágítanak:

„Lehet, hogy 40 perc lesz, lehet, hogy 2 óra, de bejutok”

– nyilatkozta egyikük eltökélten a New York Post riporterének. Ironikus, de az már kevéssé érdekli a rajongókat, hogy az elit és drága kávézó épp az ellenkezőjét képviseli az eredeti történetben bemutatott reggelihez képest, hiszen ott a főszereplő az utcán, egy zacskóból majszolja a péksüteményt és issza a kávét, miközben az üzlet kirakatát bámulja…

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.