GasztroHírek  » 

Roger Federer a Moët & Chandonnal ünnepelte 20. éve tartó sikereit

Roger Federer a Moët & Chandonnal ünnepelte 20. éve tartó sikereit

2018.05.31.

A Moët & Chandon fogadást adott márkanagykövetének tiszteletére Párizsban, ahol Roger Federer karrierének 20. évfodulóját ünnepelték. A helyszín a sztárséf Yannick Alléno Pavillon Ledoyen éttermének kertje volt, ahol a francia champagne-ház leleplezte az exkluzív “Greatness Since 1998” különkiadást. Mindössze húsz példány érhető el a teniszlegenda szignóját viselő méretes palackból, amellyel nagykövetük jótékony célját támogatják.

A fogadáson Stefan Edberg és Tommy Haas teniszbajnokok mellett a jéghokis Henrik Lundgvist, a rögbisztár Dan Carter, Virgil Abloh stílusikon és Giampaolo Sgura divatfotós is koccintottak Federer két, elképesztő sikerekkel teli évtizedére.

A kiválóság, elegancia és nagylelkűség jegyében a poharakba a Moët & Chandon Grand Vintage Collection 1998-as évjárata került, azé az évé, amikor Federer először versenyzett.

A ház a párizsi partin mutatta be a bajnoknak dedikált különkiadást, amely magnum (1,5 literes) méretben készült és a Federer teniszütőjét idéző bőrszallagok borítják. A ‘Greatness Since 1998’ különlegessége, hogy a pezsgő évjárata fémjelzi a versenyző első évét a teniszben. Exkluzivitását az adja, hogy Federer kézzel hímzett kézjegye és egy második felirat is felkerült a palackra:

Az álmok igenis valóra válnak”.

A teniszsztár ugyanis ezekkel a szavakkal kommentálta, amikor februárban újra világelső lett a ranglistán. 

A ritka ereklyéből összesen 20, számozott példány érhető el, ára 19 998 Euro. A Moët & Chandon Federer aktív társadalmi szerepvállalását támogatva a teljes bevételt jótékony célra ajánlotta a Roger Federer Foundationnek.

A teniszcsillag alapítványa a hátrányos helyzetű fiatalok oktatását segíti hat dél-afrikai országban és Svájcban. Idén azt a célt tűzték ki, hogy egymillió gyermek helyzetén szeretnének javítani a tanuláson keresztül, ebben a küldetésben a champagne-ház hozzájárulása is támogatja majd őket.


Két ikon erős szövetsége

A champagne-ház, amely fennállása óta, 275 éve ünnepli a sikereket, még 2012-ben választotta márkanagykövetévé Roger Federert, mint a sikerek és stílus megtestesítője. A Moët & Chandon azóta is vele ünnepel minden győzelmet, és azokat az értékeket, amelyeket a teniszsztár képvisel. Önbizalom, merészség, elszántság és persze nagylelkűség – amely a vendégszeretettel együtt a francia pezsgőházra is oly jellemző.

Tökéletes választás a különleges mérföldkő ünnepléséhez

A Grand Vintage Collection 1998-as évjáratában ugyanúgy benne van a Moët & Chandon szakmai kiválósága, mint az évszázadok alatt szerzett tudás és tapasztalat. A Grand Vintage minden esetben egy adott év legígéretesebb boraiból készül, hogy leginkább tükrözze az évjárat sajátosságait.

Az 1998-as kiadásban a szőlőfajták aránya 40% chardonnay, 35% pinot noir és 25% pinot meunier volt, a pezsgőt száraz, brut stílusban készítették el és 18 éven át érlelték. Ahogy pincemesterük, Benoît Gouez jellemezte:

klasszikus, karcsú és precíz”.

Komplexitását kandírozott körte, fehérhúsú barack és narancs, ásványos és virágos jegyek, mint a jázmin vagy a hárstea aromái adják meg. Elegánsan érett champagne, amely ezúttal is tökéletesen illett az alkalomhoz.


www.moet.com

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.