GasztroHírek  » 

Új vezérigazgató a Heineken Hungáriánál

Új vezérigazgató a Heineken Hungáriánál

2018.10.12.  | MKO

Geert Swaanenburg vezérigazgató személyében új felsővezető irányítja tovább a Heineken Hungária magyarországi tevékenységét 2018. november 1-től. Az új vezérigazgató több évtizedes kereskedelmi tapasztalattal érkezik a magyarországi Heineken élére. Fókuszában a magyar sörgyártás versenyképességének, illetve a hazai alapanyagok és beszállítók szerepének további erősítése áll. Az új vezető fő célkitűzése, hogy megerősítse a magyar vállalat hazai sörpiacon betöltött szerepét.

Geert Swaanenburg 20 éve kezdte pályafutását a Heinekennél vezetői gyakornokként. Azóta számos kereskedelmi pozícióban dolgozott, többek között a hollandiai vállalatánál marketing és értékesítési Magyarországra európai értékesítési igazgatói pozícióból érkezik, Hollandiából.

Munkájával sikeresen támogatta a globális értékesítési programok fejlesztését és bevezetését Európában,

így számos olyan tapasztalatot hoz hazánkba, amelynek segítségével további hatékonyság-javuláson mehet keresztül az eddig José Matthijsse által vezetett Heineken Hungária.

„A hazai sörgyártás versenyképességének javítása mellett továbbra is kiemelt célunk, hogy előnyben részesítsük a jó minőségű hazai alapanyagokat és a hazai beszállítókat. Új vezérigazgatójaként azon fogok dolgozni, hogy a cég megerősítse Magyarországon a regionális sörgyártásban betöltött meghatározó szerepét.” – mondta kinevezése kapcsán Geert Swaanenburg. Továbbra is kiemelt prioritásnak tartja az innovációt, a tehetséggondozást és a prémium portfólió további fejlesztését.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.