GasztroHírek  » 

Válaszd a hazait!

Válaszd a hazait!

2019.07.10.  | S.N.

Ahogy a legszebb magyar kifejezéseink hiányoznának a nyelvünkből, úgy hiányoznának a magyar termékek is a hazai háztartásokból.

A Válaszd a Hazait! kampány kisfilmjét 1,2 millióan nézték meg a YouTube-on június végéig. A Magyar Termék Nonprofit Kft. reklámkampányának koncepciója az volt, hogy a magyar termékekhez illő legszebb magyar kifejezéseinket állította párhuzamba a hazai élelmiszerekkel, termékcikkekkel, megmutatva: ahogy ezek a szavak hiányoznának a nyelvünkből, úgy a magyar termékek is hiányoznának a hazai háztartásokból.

A reklámfilm kiemelt célja volt, hogy a fiatalabbak között is népszerűsítse a hazai termékek vásárlását, amit teljesített is, hiszen sokan nézték meg a 18-24 éves korosztályból. A statisztika szerint a kisfilm tetszést aratott, mert a megtekintés átlagos időtartama 50 másodperc volt, tehát a felhasználók többsége végignézte az 53 másodperces videót.

Az imázskampány azt is megmutatta, hogyan tudják egymást segíteni a védjegyhasználó cégek a videó felhasználásával a saját közösségi média-csatornáikon. Az Abonett például a kisfilm megtekintésére alapozó nyereményjátékot szervezett a Facebook-oldalán, és az Univernek is tízezer feletti megtekintést és több ezres interaktivitást hozott a kisfilmhez kapcsolt játék.

Hozzászólás a cikkhez (A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki)


 

A hozzászólások moderálására a Magyar Konyha Kiadó a jogot fenntartja. Elküldött hozzászólása csak annak elfogadását követően jelenik meg az oldalon. A hozzászólások nem feltétlenül tükrözik a MagyarKonyhaMagazin.hu véleményét, azok tartalmáért a Kiadó nem tehető felelőssé.

Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez.
Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.