Cikkek

Orbán Szilvia

2020. január 14.

Nem tévedés: a híres tévés-üzletasszony egy reklámban bokrokon termeszti a Subway Canada új, alternatív húsgolyóit, és erre mindenkit megtanít.

A vásárlók egyre több növényi alapú termékkel találkozhatnak az üzletek polcain, amivel a gyorséttermek is igyekeznek lépést tartani.

Az étteremláncok sorra dobják piacra vegán, illetve műhúsból készült ételeiket – rendelhető már burger, taco, vagy kérhető ilyen pizzafeltét is.

Az egyelőre még leginkább az amerikai kontinensen érezhető dömpingben néha már az is előfordul, hogy egy új bejelentés nem kap akkora figyelmet, mint amekkorára az üzletemberek számítottak; ez történt a Subway nevű, szendvicseket kínáló gyorsétteremmel is, amely szeptemberben összeállt a Beyond Meattel, és több száz észak-amerikai éttermében tesztelni kezdett egy húsalternatívából készült húsgolyót.

A várt nagy durranás azonban elmaradt, így a növényi alapú szendvics mostani, kanadai bevezetése előtt a Subway bevetett egy igazi nagyágyút a termék népszerűsítésére: Martha Stewartot.

„Martha a lehető legtökéletesebb személy, aki segíthet a Beyond Meatball Marinara Sub népszerűsítésében” – indokolja a választást Cristina Wells, a Subway Canada marketingigazgatója. „Ahogy erről már számtalanszor megbizonyosodhattunk mindannyian,

Martha Stewart vitathatatlan érzékkel tevékenykedik a konyhában és a kertben egyaránt, ami szinte természetessé teszi, hogy ő beszéljen arról, hogyan készülnek a húsgolyóink.”

A termék országos bevezetésére a Subway egy félperces, vicces reklámot forgatott Stewarttal, amelyben a tévés elmagyarázza, hogy ezeket a növényi alapú „húsgolyókat” valójában egy növényen termesztik.

„Ültessünk egyet óvatosan marinaraágyra, és nyolc hét múlva ez lesz az eredmény” – magyarázza komolyan, miközben feltűnik mellette egy bokor, rajta az „érett” húsgolyókkal.

Mutatjuk:



„A Subway megkeresett ezzel az izgalmas, növényi alapú fehérjealternatívával, amely meglehetősen passzol a saját életmódomhoz” – magyarázta az együttműködés okát Stewart. „Az új Beyond Meatball szendvicsek tényleg nagyon finomak – nekem már csak elhihetik, szakértője vagyok a jó ízeknek.”

Az új vegán szendvicsbe a húsgolyók mellé kerül még marinara szósz, reszelt parmezán és mozzarella, illetve Monterey Jack sajt is.

Megjegyzendő, hogy az eredeti, szeptemberi tesztben mind kanadai, mind USA-beli éttermek érintettek voltak, így a kanadai országos bevezetést várhatóan követi majd egy újabb, az Egyesült Államokban is. A Subway szóvivője ugyanakkor egyelőre nem erősítette meg a feltételezést, csak ennyit mondott:

„Az eddig is népszerű vegetáriánus és vegán kínálatunkat tekintve a Subway és a Beyond Meat közötti együttműködés által tovább nőtt, és több ízzel gazdagodott a választék. Nem állunk le, folytatjuk a tervezést, kísérletezést, úgyhogy még érdemes lesz ránk figyelni!”

Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra