Hírek

MKO

2020. szeptember 9.

Az ötvenes évek kultikus üdítőitala volt a Bambi - ismét elérhető a hazai piacon, négy ízben és csomagolásban.

A narancsízű Bambit 1947-ben vezették be a hazai piacra és a termék hosszú évekig töltötte be a magyar, szénsavas üdítőital kizárólagos szerepkörét, egészen a nemzetközi, cukros riválisok megjelenéséig.

A kultikus brand négy év kutatás-fejlesztés és márkaépítés után teljesen megújult formában tért vissza a hazai piacra. A hiánypótló magyar craft üdítőital a 100 százalékos természetes alapanyagoknak, a fermentált eljárásnak és a négy különböző ízvilágnak – gyömbér-boróka, rebarbara, narancs sevillai narancsvirággal, citrusos citrom – köszönhetően piaci rést kíván betölteni a hazai üdítőital szegmensben.



A Bambi nem egy szörppel felhúzott üdítő: a gyártási technológia egyik különlegessége, hogy a fermentálás hét napig tart.

Ezután természetes botanikai összetevőket, például gyógynövényeket, természetes aromákat, cukrot, forrásvizet és fermentált gyömbérlevet adnak hozzá, alaposan megkeverik és összefőzik.

„Több éves piackutatás után realizáltuk, hogy a nemzetközi üdítőital spektrumhoz képest a hazai termékek közül hiányzik a prémium craft üdítőital kategória. Ekkor határoztuk el, hogy egy

olyan retró márkához visszanyúlva pótoljuk ezt az űrt, amelyben a mai napig ott van a cool faktor. Ez pedig nem lehetett más, mint a Bambi.”


– mondta el Dorogi Éva, az üdítő mögött álló ART WATER Kft. ügyvezetője.