Hírek

Orbán Szilvia

2020. szeptember 20.

A hetvenes évek indulásától milliók nőttek fel a Sour Patch Kids cukorkáin, amelyek most egy különleges élményt ígérő üzletet kaptak New Yorkban.

Ahogy a miénkhez a Negro vagy a Dunakavics, a cigirágó vagy a téli fagyi, a mai amerikai középkorúak gyerekkorához ugyanígy hozzátartoztak a Sour Patch Kids cukorkák. A márka napjainkban is él, olyannyira, hogy tulajdonosa, a Mondelez International konglomerátum nemrég megnyitotta első Sour Patch Kids boltját.


A New York-i üzlet különleges vásárlói élményt ígér az odalátogatóknak, akik szinte úszkálhatnak a színpompás, édes-savanyú gumicukrokban, de akár megvásárolhatják a márka merch termékeit (ruházat, táskák, pénztárcák, zoknik, esernyők, kulacsok, párnák, fürdőbombák) is. Ha pedig megéheznének, választhatnak a helyben kínált shake-ek, kekszek, vattacukrok és fagyik kínálatából – amelyeknek persze egytől egyig a különböző ízekben kapható édesség az egyik összetevője, és természetesen mind szinte kiáltanak az Instagramért.


Mindazonáltal, az üzlet mostani megnyitásának hírére sokak vonták fel a szemöldöküket, hiszen New Yorkban továbbra is komoly a járványhelyzet. A boltban működő Sweets Bar a biztonsági és egészségügyi aggodalmak csillapítása, illetve a vírus terjedésének megakadályozása érdekében ezért pillanatnyilag csak elvitelre árusít, ráadásul eredeti kapacitásához képest 50 százalékos limittel működik.

A betérő vendégeknek kötelező a maszk viselése, a kínálókban lévő kanalakat és fogókat pedig folyamatosan fertőtlenítik. A vásárlóknak ezekhez amúgy is csak eldobható kesztyűkben szabad hozzányúlniuk, írta a FoodBeast.


Az alapötlet kecsegtető, hiszen az emberek édességek iránti rajongása, illetve a gyerekkor iránt érzett nosztalgia sokakat becsábíthat egy ilyen üzletbe – lehet, hogy nálunk is lenne kereslet egy hasonló koncepcióra.