Hírek

S. N.

2020. október 2.

Nem csupán a karanténnak köszönhető az online szupermarket sikere.

A Kiflinél felismerték, hogy a hétköznapok új elvárásokat támasztanak a bevásárlással kapcsolatban:

a minőség mellett az idő is fontos tényezővé vált.

Ezért is a gyorsaság a Kifli egyik alapköve, vagyis még aznap kiszállítják a megrendelt termékeket. A vásárlási élményt fokozza a Kifli Polc funkció, ami listázza a minden háztartásban szükséges termékeket, illetve a korábbi vásárlások alapján személyre szabott válogatást is készít. Makkay János, a cég vezérigazgatója sajtótájékoztatóján elmondta azt is, hogy hamarosan jön a Kifli Séf funkció is, ami receptötleteket ad, és egyetlen gombnyomásra a kosarunkba is tehetjük a hozzávalókat.


A hagyományos szupermarketek a legszélesebb közönséget célozzák meg az olcsóbb áruktól a prémium termékekig. A Kifli.hu esetében ez pont fordítva van, a hangsúly a kézműves és a termelői kínálaton, illetve a középkategóriás termékeken van. Árulják a YouTyúk szabadtartásos tojásait, az Élő Bolygó bio tejtermékeit, a „frissen szedett” címkés gyümölcsöket és zöldségeket pedig aznap reggel szedik. Mindazonáltal a termékek skálája sokkal szélesebb, mint egy szupermarketben:

összesen 11 ezer portéka közül válogathatunk.

Fontos számukra a fenntarthatóság is: előnyben részesítik a helyi termelőket, betétdíjas, de később ingyen újratölthető üvegeket használnak, a csomagolásokat pedig visszagyűjtik és újrahasznosítják. A raktárkészleten maradt ételeket – mielőtt lejárna a szavatosságuk – felajánlják a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek, akik rászoruló családoknak továbbítják.

Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra