Orbán Szilvia
2019. május 13.A hajdani amerikai elnöki pár mindig a szívén viselte az egészséges táplálkozás témáját, s a hírek szerint hamarosan saját gyártású gyerekműsorral jelentkeznek a Netflixen.
Michelle Obama, az egykori First Lady hosszú évek óta az egészséges étkezés, és a gyermekek helyes táplálkozási szokásokra való nevelésének lelkes szószólója. Amikor férje volt az Egyesült Államok elnöke, a világ összes hírműsora tudósított arról, hogy a Fehér Ház kertjébe zöldségeket ültetett, majd elindította a Let’s Move! (Mozgás!) nevű gyermekegészségügyi kampányt is, amelynek célja, hogy csökkenjen a gyerekkori elhízás.
A program többek között igyekezett rávenni az iskolákat, hogy a fiatalok számára kínáljanak a szokásosnál egészségesebb ebédlehetőségeket – például több friss terméket és teljes kiőrlésű pékárut a csokis tej és a fehérkenyér helyett – is. Michelle többször hirdette népszerű tévéműsorokban is, hogy mennyire fontosnak tartja a mozgást és a helyes táplálkozást: kampányolt például a Sesame Street, az Iron Chef, vagy az Ellen DeGeneres Show-ban.
A házaspár a hivatali leköszönés után sem tétlenkedik: tavaly Higher Ground néven produkciós céget hoztak létre, amely a hírek szerint jelenleg - több más projekt mellett – egy a témát népszerűsítő gyerekműsor megalkotásán dolgozik.
Úgy tudni, hogy a Netflixre szánt, félórás részekből álló műsorba a Drunk Historyt jegyző Jeremy Konner, és a színész-író-producer Erika Thormahlen is beszállt társalkotóként. Az információk ezidáig meglehetősen szűkösek, de sokan remélik, hogy a műsor valamely pontján a korábbi elnöki pár is feltűnik majd. A szinopszis szerint a show elsősorban gyerekeknek szól majd, s az alkotók célja egy olyan családi ismeretterjesztő sorozat létrehozása, amely a nézőket kalandos utazásra hívja a Föld különböző tájaira, melynek során megismerkedhetnek az ételek történetével, írja a FoodAndWine.