Hírek

MKO

2021. április 9.

A nagyüzemi sörgyárak közül elsőként, a fenntarthatóság jegyében vonta ki a PET palackos termékeket a portfóliójából a Heineken Hungária. Környezettudatos vállalatként az idei évtől a portfólióban kizárólag üveges, hordós, és végtelenszer újrahasznosítható alumínium dobozos termékeket gyárt és forgalmaz.

Jelentős vállalással és a fenntarthatóság irányába tett nagy lépéssel újítja meg egyik márkáját a Heineken Hungária. A Gösser, valamint a Gösser Natur Zitrone radlerek az idei évtől elhagyják a PET palackos kiszerelést, mely évi közel 200 tonna műanyagtól mentesíti a környezetet.  

A csomagolás típusán kívül a dizájn és a márka is megújul, valamint a kínálat is változik a Gösser portfólióban.

A radler kategóriát 2009-ben Magyarországon meghonosító Gösser Natur Zitrone 2% Citrom termék, illetve alkoholmentes testvérei az idei szezontól a Gösser ernyője alatt, azaz Gösser néven kerülnek a polcokra. A jól ismert Citrom és Mangó-citrom ízek mellett bemutatkozik az Áfonya-citrom íz is, mely ötvözi a citrom frissességét és az bogyós áfonya üdítő fanyarságát. A minőségi követelményeket mindig szem előtt tartva az ízekhez kizárólag természetes alapanyagokat használ fel a gyártó.

Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra