Hírek

Kitzinger Szonja

2022. szeptember 11.

A gasztrobalesetek egyik legtipikusabbika a ketchupfolt a ruhán. Régen bosszantó volt, ma trendi, a Heinz legalábbis felhúzott erre a kis malőrre egy egész divatkollekciót.

Biztosak lehetünk benne, hogy a ketchupfoltos trikó viselőjét többen figyelmeztetik, hogy van valami zavaró a megjelenésében. A fashion-victim erre elég, ha lesajnálóan fintorog egyet és rezignáltan közli: ez a divat.


A Heinz Vintage Drip termékvonal ismertetőjegye, hogy minden ruhadarabon van egy jól látható ketchupfolt, ami a gyártó új márkaszimbólumaként is felfogható. A kollekció 157 vintage darabot tartalmaz, melyeket valódi ketchuppal festettek meg a dizájnerek. A second hand darabok számos nagy gyártó cimkéit viselik magukon a Guccitól a Louis Vuittonig. Így, ha valaki vesz egy ilyet, elmondhatja magáról, hogy a fenntartható divat követője, hiszen nem új ruhát vásárol, emellett ráadásul adakozik is. A vásárlásból származó bevétel 100 százalékát a ketchup gyártója a Rise Against Hungernek adja, amely alapítvány az éhezés felszámolásáért küzd.

Fotó

Mivel az árucikkek vészesen fogynak, az ötletért rajongók szeptember 13-án számíthatnak újabb termékhullámra. A Vintage Drip darabok teljes választékának mustrájához ide kattintson.  

Ketchup-rulett


A ketchup a kretívszektor más szereplőit is megihlette. A Fenty sminkmárka az MSCHF amerikai művészeti kollektívával megalkotta a „Ketchup or Makeup” nevű zsákbamacskáját. A hosszúkás dobozban hat tasak található, melyek fényes csomagolása valójában úgy néz ki, mint egy-egy csomag ketchup, amelyet egyébként elvitelre kapnánk bármely gyorsétteremben. Azt viszont előre nem lehet tudni, hogy a csomag szájfényt vagy ketchupot rejt, ez a tasakon nincs jelölve. Tulajdonképpen a dolog kétesélyességében rejlik az izgalom, már akinél betalál az ilyesmi úgy, hogy ezért 25 dollárt kell kifizetni.

A sminkelés szerelmesei nyilván a szájfénynek örülnek jobban, ez esetben a Fenty bestsellerje, a Gloss Bomb Heat Hot Cherry termék egy kis darabját vehetik kézhez. Az arany csillogással megspékelt cseresznye tónus teltebb ajkakkal örvendezteti meg viselőjét. A Rihannával reklámozott zsákbamacska nem mindenkinél aratott osztatlan sikert. A kommentszekciók az olyan kifogásoktól hangosak, hogy nem tűnik visszazárhatónak a csomagolás, illetve, hogy ennyi pénzért lehetne venni egy ketchupot és egy szájfényt a visszazárás lehetőségével együtt.


Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra