A St.Andrea Pincészet, amely az Egri Borvidék egyik zászlóshajója, megújította, illetve egységesítette borcímke-arculatát.
Eredetileg csak az Akutyafáját bor címkéjét kívánták megváltoztatni, de a borászok és a grafikus tervező beszélgetéseik során belátták, hogy ha csak egy címkén változtatnak, akkor fennáll a veszélye, hogy nem fog illeszkedni a szortimentbe és egyre bonyolultabbá válik a sorozat, ahelyett hogy áttekinthetőbb lenne. Megszületett tehát a döntés: érdemesebb lenne a teljes arculatot megváltoztatni, egységesíteni és olyan elemekkel ellátni, amik igazán jellemzik a több mint húsz esztendeje folyamatosan magas színvonalon dolgozó pincészetet és termékeiket.
A tervezés során Ipacs Géza grafikusművész kiemelt szempontként tartotta számon az ajándékozhatóság kritériumát, vagyis: ha a terméket valaki nem ismeri, a látvány akkor is annyira hasson, győzze meg a vásárlót a magas minőségről, arról, hogy olyan jó bort rejt a palack, ami nyugodt szívvel ajándékba is adható.
Az új címkecsalád legfeltűnőbb elemei a letisztult külső, az egyedi papír illúzióját megteremtő, elegáns alnyomat, valamint a klasszikus formát idéző lecsapott sarok.A változtatással a puha, finom, kifinomult érzetet kívánják sugallni, ugyanakkor igyekeznek puritán, de karakteres, jól felismerhető és másoktól egyértelműen megkülönböztethető külsővel előállni.
Mivel a címkéken a borászat nevén kívül csak a bor neve és a készítés évszáma olvasható, ezért legfeljebb a papír színe adhat további támpontot a fogyasztónak; a fekete a testesebb, „nagyobb” borok például az Agapé vagy a Nagy-Eged üvegein látható, a világosabb színek a könnyedebb italok, jelesül az Akutyafáját, a Mária vagy a Szeretettel palackjait díszítik, míg a piros kizárólag a St.Andrea Pincészet „Ferrarijára”, vagyis a Merengőre kerülhet.