Orbán Szilvia
2022. augusztus 23.Applebee , Saucy Gloss , szájfény , Winky Lux , promóció , klip , limitált , kozmetikum , étteremlánc
Egy étteremlánc legnépszerűbb csirkeszárny-szószai inspirálták a kollekciót.
Valamilyen világnapból minden napra kijut egy-kettő. Július 29-e például a Nemzeti Csirkeszárny Nap és a Nemzeti Szájfény Nap is volt egyszerre. Az Applebee's nevű, főként házias ételeiről ismert, amerikai étteremlánc megtalálta a módját, hogy a két jeles napot ötvözhesse – így születhetett meg a Saucy Gloss.
Amerika egyik kedvenc családias étterme a Winky Lux kozmetikai márkával állt össze a korlátozott példányszámban kiadott sorozathoz, amit az Applebee's csirkeszárny szószai inspiráltak. A négyféle szájfény pedig állítólag valóban a népszerű szószok ízét és fűszerességét hozza.
„A csirkeszárny az egyik legnépszerűbb tétel az étlapunkon” – mondja az Applebee's marketingvezetője. Hozzáteszi, nem volt kérdés, hogy a négy szárnyas szószunk lesz az inspiráció.
Találd meg a hozzád illő árnyalatot, és fűszerezd meg a következő randit egy kis Applebee's ízzel az ajkaidon!”
– hangzik a kedvcsináló.
Az étteremlánc szexi klipet is készíttetett „Kóstold meg az arcom” címmel, mutatjuk:
„Örülünk, hogy egy ilyen szokatlan projektben vehetünk részt az Applebee’s oldalán” – nyilatkozta a Winky Lux társalapító-vezérigazgatója.
Ez a kollaboráció az élvonalbeli termékinnováció és márkánk játékos szellemének ideális ötvözete lett.”
A limitált kollekció a készlet erejéig, kizárólag a kozmetikai márka weboldalán vásárolható meg, 18 dolláros darabonkénti áron.