Két zeneipari nagyágyú, Elton John és Lil Nas X közösen jelenik meg az Uber Eats új kampányában.
Az egyik legismertebb online ételrendelési és –szállítási platform most a zeneiparból választott egy figyelemreméltó duót a Tonight I’ll Be Eating című reklámsorozatához a korábbi, sikeres Mark Hamill – Patrick Stewart, illetve Simone Biles – Jonathan Van Ness együttműködések után, írja a People.
Elton John és a fiatal rapper, Lil Nas X – mindketten híresek excentrikus megjelenésükről – a mostani kampányt különleges vibrálással töltötték meg, amihez hozzájárult az is, hogy egymás egy-egy elhíresült fellépő ruhájában domborítanak a házhozszállító cég új hirdetéseiben.
„Bámulatosan nézel ki” – mondja a 74 éves Elton zenésztársának, amikor az megjelenik John egyik legismertebb, tollas jelmezének másában, amelyet még 1977-ben viselt a The Muppet Show egyik felvételén, a Crocodile Rock előadása során.
„Ugyan, te nézel ki csodásan!” – vágja rá a húszas évei elején járó rapper. Elton John ugyanis az ő, híres, rózsaszín cowboy szerelésében feszít – ezt az extravagáns Versace-öltönyt Lil Nas X még tavaly viselte a Grammy-díjátadón, legnagyobb slágerét, az Old Town Roadot énekelve.
Egy másik spotban a két zenész arról vitatkozik, hogy vajon normális dolog-e a sült krumplihoz majonézt enni, egy harmadikban pedig pénzbedobós gyerekjárgányokon ülve brit szlengeket tanítanak egymásnak. Lil Nas X emellett külön is szerepel egy, az Uber Eats termékkínálatának – például alkoholok és élelmiszerbolti cikkek – bővülését taglaló reklámban.
A két zenész láthatóan kiválóan érezte magát a forgatáson, legalábbis erről tanúskodnak azok a reklámból végül kimaradt jelenetek, amelyeket a fiatal rapper a saját közösségi média felületein osztott meg a követőivel.
„Csodálatos együttműködés volt. Lil Nas X a popkultúra egyik legbefolyásosabb hangja manapság, az Uber Eats pedig az abszolút kedvencem, ha valami igazán finomra fáj a fogam” – fogalmazott közleményében Elton John. „A közös munka brutálisan jó élmény volt a szelfizgetéstől egészen odáig, hogy a helyszínen kitaláltuk: ruhát cserélünk” – folytatta a zenészlegenda.
„Még mindig nem térek magamhoz, hogy egy ekkora ikonnal, mint Elton dolgozhattam együtt ebben a kampányban” – adta hozzá Lil Nas X. „Remekül éreztük magunkat: együtt kitaláltuk, hogy mit kérünk vacsorára, közben pedig egymás legmenőbb ruháit próbálgattuk. Alig várom már, hogy elinduljon a kampány, és végre mindenki láthassa!”
Elton és Lil Nas X egyébként nem először dolgozott együtt, nemrég ugyanis egy közös dalon is munkálkodtak. Úgy tudni, hogy az eredmény mind Elton John The Lockdown Sessions, mind pedig a rapper Montero című, új albumára felkerül majd.
A fiatal rapper új albumát pedig szeptember 17-től szerezhették be az érdeklődők.