Hírek

Orbán Szilvia

2021. április 16.

DomPérignon , LadyGaga , collab , kollaboriáció , Queendom

Április elején robbant a bombahír, ami felvillanyozta a fél világot.

Gaga legelvetemültebb rajongóit Little Monstersnek, azaz Kis Szörnyetegeknek nevezik, de ha mi nem is tartozunk közéjük, azt elismerhetjük, hogy a dalszerző-énekes az elmúlt évek során eléggé meggyőzően letette névjegyét mind a zene-, mind pedig a filmiparban.

Úgy tűnhetett, hogy Lady Gaga az utóbbi időben, önmagához képest kissé elcsendesedett, valójában azonban nagyon is dolgozott, s közben érdeklődése az élelmiszeripar felé is fordult. Az énekesnő alig néhány hónappal ezelőtt, januárban jött ki rózsaszín-zöld Oreóival, nemrég pedig arról szóltak a hírek, hogy Gaga lett a Dom Pérignon új arca.


Az együttműködést maga az énekes jelentette be egy Insta-posztban. Bejegyzésében Gaga kitért arra is, hogy szerinte a saját értékrendje mennyire összhangban van azokkal az elvekkel, amelyeket a patinás, világhíres márka vall.


„Elmondhatatlanul izgatott vagyok, hogy végre bejelenthetem a Dom Pérignonnal való együttműködésemet! Mindkettőnket a kreatív szabadság iránti igény mozgat, és már alig várjuk, hogy a királynő uralmát (Queendom) megoszthassuk veletek” – fogalmazott.


A bejelentéshez csatolt fotón Lady Gaga egy óriás palack 2006-os rozépezsgőt tartott, de azt egyelőre még nem tudni biztosan, hogy vajon ez a típusú ital lesz-e az együttműködés alapja. Az azonban a napokban már egy újabb bejegyzésből kiderült, hogy hogyan fog kinézni a kollaborációs palack, mutatjuk:


A csomagolás tehát elég extrára sikerült, s tekintve, hogy a nemrég piacra dobott Chromatica Oreo mekkora sikert aratott, várható, hogy a Dom Pérignonnal kötött megállapodást is óriási érdeklődés követi majd.

Amióta kiderült az együttműködés ténye, sokan találgatták azt is, Gaga vajon milyen díjazásban részesül. Egy, a napokban a brit Vogue-nak adott interjúban az énekesnő elmondta: a kollaborációból származó bevételét jótékonysági célokra költi; az összeg az édesanyjával 2011-ben közösen létrehozott, saját alapítványa (Born This Way Foundation/BTWF) számlájára kerül, amely elsősorban a fiatalok mentális egészségének megőrzésére koncentrál.


„Semmi sem fontosabb annál, mint hogy kedvesek legyünk egymáshoz, és ha jól megy a sorunk, visszaadjunk a nélkülözőknek” – fogalmaz Gaga. „Olyan világot kell teremtenünk, ahol mindenki látszik, mindenkit meghallgatnak és szeretnek. A nagylelkűség tényleg sok mindenen változtathat, és megtisztelő, hogy a Dom Pérignon, az együttműködésünk részeként, szintén ugyanígy gondolkodik.”

Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra