Az applikáció az Országos Kéktúra mintájára készült. „Pecsét pecsétek” hátán.
Az Országos Bortúra koncepciója a közismert Országos Kéktúra analógiájára épít: a borkedvelő felhasználó a pincéknél kihelyezett QR-kódok segítségével bejelentkezik a meglátogatott Országos Bortúra partnerborászatoktól, vagyis látogatásával „online pecséteket” gyűjt, amelyek így megjelennek a személyes bortúra naplójában. Ezt követően pedig értékelheti a megélt borélményeit, visszanézheti, mikor, milyen helyeken járt.
„Fontosnak tartjuk, hogy egy olyan aktív borélmény-közösséget hozzunk létre, amit az országjárás és a bor értő szeretete, a kulturált borfogyasztás kovácsol össze. Külön színfoltja az applikációnknak, hogy felületünkön a borkedvelők megoszthatják egymással tapasztalataikat, hiteles értékeléseket adhatnak a pincékről és a kipróbált programjaikról. Az a tapasztalatunk, hogy az utazni vágyók egyre inkább a minőségi programkínálatot keresik, egyre többen nyitottak az új borkalandok megélésére szerte az országban. Egy borprogram vagy borhétvége nem csak a borfogyasztásról, hanem a kikapcsolódásról, a természet szeretetéről, új ismeretek szerzéséről és nem utolsó sorban a közösen megélt élményekről is szól” – nyilatkozta Bencze Szonja marketingvezető.
Az applikáció elérhető az Apple Store és a Google Play áruházakban is.
(Kiemelt képünk illusztráció / Fotó: Unsplash)