Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősíti borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain.
A szüreti időszak közepén több mint 100 árucikkel bővült a PENNY borkínálata, amely a vállalat 2021-ben kezdődött, nagyszabású megújulási programjának egyik fontos mérföldköve. Az áruházlánc éves szinten mintegy 8,7 millió palackot értékesít az országszerte található 227 egységében. A tavalyihoz képest idén eddig 10,7 százalékos forgalomnövekedés jellemezte a kategóriát, és a borkínálat mostani frissítésével a tervek szerint még további 5 százalékos emelkedés várható.
A szortiment újragondolásával olyan üde, friss és gyümölcsös ízvilágot kereső, tehát inkább a kezdő borfogyasztók felé is nyitnak, akik elsősorban a hazai termékeket részesítik előnyben. Légli Kislaki Vörös, Tokajicum Sárgamuskotály, Laposa Hableány Bianco és Muscat, Lajvér DOME Cuvée. Néhány tétel azok közül, amelyek ettől kizárólag a PENNY borkínálatában érhetők el. Bár a felsorolt nedűk és a további újdonságok az ország eltérő régióiból származnak, számos dologban mégis megegyeznek: minőségi, mégis jó ár-érték arányú magyar borok.