A lustaság nagy úr: ugyan egy kezdő szakács is képes ketchupot, tormát vagy paprikakrémet főzni, de ezeket a kényelmi termékeket még a profik is megveszik. Annyira magától értetődővé vált a használatuk, hogy az lett a különc, aki otthon kutyulja.
A konyhai használat mellett a tubusok már egy másik, szociológiai térben is megjelentek, párhuzamos jelentéseket öltöttek magukra, időbeli hidat képeznek a kommunizmus élelmiszeripara és a jelen konzumkultúrája között. Észrevétlenül eljutottak oda, hogy a valóság leképezésével a művészeti térbe is beférkőztek: Sebestyén László sorozata pont ezt mutatja meg. Képein a tubus életgörbéjének két véglete látható, a tárgy és az étel elmúlása – itt még csillog és új, amott üres, és pillanatokon belül a kukában landol.
A tubus a magyar tudat része. Bőven elérhető vagy elkészíthető ezek tartalmánál sokkal jobb paprikakrém, egy tormát is bárki le tud reszelni,
egy majonézt kikeverni sem igényel nagydoktorit, de mégis hihetetlen mélyre beépültek a kultúránkba, csomagolásuk beégett a szemünkbe
– bárki hűtőjében bukkannak fel, tudjuk, egy nyelvet beszélünk vele.
Megvesszük, kinyomjuk, kitunkoljuk a tányérról, az utolsó cseppet is kipréseljük, majd gondolkodás nélkül a kukába kerül: ha hunyorítunk, bizony magunkat látjuk benne. A tubus a mi életünk, a tubus mi vagyunk.
A képsorozat a Hypeandhyper magazin számára készült.
Jelenleg képszerkesztőként és fotográfusként dolgozik folyóiratoknál és magazinoknál.
2010 óta a Magyar Konyha magazin képszerkesztő-fotográfusa, 2013-tól kezdődően a Forbes Magazin fotográfusa.
Számos könyv megalkotásában részt vett (Budapest folyóirat várostörténeti könyvsorozatai, Fővárosi Levéltár Ybl életmű albumai). 2008-ban a Holnap Kiadó, Borozó Budapest című kötet fotográfiai és tipográfiai munkáit, 2009-ben a Ráday Könyvesház, Kalapdoboz című családtörténeti album fotográfiai, könyvtervezési grafikai munkáit készítette.
Számos egyéni és csoportos kiállításon vett részt, a Magyar Fotóművészek Szövetségének tagja. Első önálló albuma 2011-ben jelent meg Fénytörődés címmel. 2018-ban Titkos udvarok címen jelent meg újabb önálló albuma és az újrainduló Csak képek sorozatban is jelent meg kötete. Fotótechnikát, képolvasás-elemzést tanít a MÚOSZ Bálint György Akadémia fotóriporteri szakának vezetőtanáraként.
Képei jelentős részét a Szabó Ervin Könyvtár Budapest Gyűjteménye, a Budapesti Történeti Múzeum fotótára és a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum őrzi.