A cikk a honlapuk tartalmi és képi megújulása előtt készült.


Hírek

Magyar Konyha

2016. január 8.

Az emberek imádnak ételfotókat posztolni az Instagram oldalukra, a vendéglátóhelyek pedig világszerte igyekeznek kihasználni a digitális technika előnyeit és a fiatalok posztolási kedvét.

Sokszor megtörténik, hogy amikor egy étteremben a kés és villa után nyúlunk, megszólal valaki mellettünk, hogy „Várj, készítek egy fotót”. A közösségi oldalak világában ma már mindennapi esemény, látjuk, hogy melyik étteremben, bisztróban milyen fogásokat kínálnak.

Ma már az Instagram az éttermek legkedveltebb közösségi oldala. Vendéglősök, szakácsok mellett a foodik, azaz az ínyenc vendégek is segítenek az ételek promóciójában. A Wall Street Journal újságírója ötletesen „digitális borravaló”-ként említi, ha egy-egy törzsvendég kiposztolja kedvenc étterme fogásait és ezért "jutalomban" részesül.

Persze sokan máris üzletet látnak benne, egy un. Instagramer New Yorkban akár 350 dollárt is kap azért, ha egy étterem étlapjáról kiposztol egy fogást. Persze az éttermek ilyen összeget csak annak fizetnek, akiknek több tízezer követője van. Tehát a lényeg: nem a saját üzletünket reklámozzuk, hanem a vendégek segítenek a közösségi oldalakon keresztül.

Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra