A Royal Warrant érvényét veszti, de továbbra is használhatják birtokosaik a logót csomagolásaikon legfeljebb két évig, feltéve, hogy az érintett vállalaton belül nem történik jelentős változás.
A Royal Warrant egy elismerés az Egyesült Királyságban. Ezt olyan cégeknek ítélik oda, amelyek rendszeresen szállítanak terméket, illetve szolgáltatást a királyi családnak. II. Erzsébet uralkodása alatt az udvari beszállítói címmel rendelkező élelmiszer- és italgyártó cégek teljes listáját a Royal Warrant Holders Association oldala listázta. Szerepel köztük a Heinz, a Coca-Cola, a Cadbury, az Unilever, valamint a Dubonnet, a Martini, a Johnnie Walker, a Gordon's, a Pimm's és kilenc különböző pezsgőmárka. Mindeközben néhány nagy brit élelmiszer- és italkereskedő is rendelkezik Royal Warranttal, köztük a Waitrose, a Selfridges és a Fortnum & Mason.
Évente átlagosan 30 ilyen elismerést adnak ki, és ugyanennyit törölnek. A cím tehát nem örök érvényű. II. Erzsébet halálával ráadásul ezen a téren is változás áll be. A címet birtokló vállalatoknak két évük van arra, hogy III. Károly király megújítsa Royal Warrantjukat, amennyiben ez nem történik meg, az elismerést szimbolizáló jelzések sem használhatók a termékek csomagolásán.
Elindult tehát a visszaszámlálás, cselekedniük kell azoknak a márkáknak, amelyek továbbra is hirdetnék a koronához való viszonyukat. Mindebben nincs semmi különös, ugyanis korábban is ötévente kellett kérvényezni a cím megújítását.
Borítókép: Royal Warrat, Fortnum & Mason