Hírek

A világ egyik legelitebb légitársasága még magasabbra tette a lécet.

A dubaji székhelyű Emirates Airlines eddig is a világ egyik legigényesebb légitársaságaként volt ismert: még ha valaki mindennapos vendég is az repülők első osztályán, azért spa-élményt ígérő, extra fürdővel nem találkozik más légitársaságnál.


Az Emirates a napokban bejelentette, hogy további 2 milliárd dolláros (!) fejlesztési projektbe kezd, amelynek célja az utazási élmény fokozása. A beruházás a teljes flottát érinti.

A légitársaság első osztályára jegyet váltók a jövőben annyi kaviárt ehetnek, amennyi csak beléjük fér.

A bejelentésben még a felszolgált ételek választékának bővítését, egy teljesen megújult vegán menü bevezetését, új belsőépítészeti megoldásokat, környezetbarát szemléletmódot, illetve egy „mozi az égen” élményt emleget az Emirates csapata. Az újítások pedig pillanatokon belül elérhetőek lesznek a légitársaságnál.

Az ételek iránti igényesség amúgy is jellemző Dubajra, amely már 11 Michelin-csillagos étteremmel büszkélkedhet



Az első osztályon felszolgált étlapon mostantól többek között serpenyős tavi pisztráng moqueca (brazil halas egytálétel) szósszal és kreol rizzsel, sült kacsamell narancsos-kakukkfüves jus-vel, párolt brokkoli és fondant burgonya, serpenyőben sült késői laskagomba, ízes jackfruit biryani (indiai rizses étel), vagy narancsos karalábészeletek is helyet kapnak. A légitársaság ezen kívül elkötelezte magát az úgynevezett „farm to fork” koncepció mellett is, így – ahol erre lehetőség van – az alapanyagokat igyekeznek a helyi termelőktől beszerezni.

A repülés aranykorának ételkínálatáról korábban ITT írtunk >>> 

Ha mindezek az extra újítások nem ütnék meg az ingerküszöbünket, még mindig itt van az Emirates legnagyobb dobása: a „pezsgő és kaviár élmény”: az első osztály utasai mostantól korlátlan mennyiségű perzsa kaviárt ehetnek, és a luxus étel mellé megvan a megfelelő italpárosítás is, a Dom Perignon pezsgő. Az Emirates Airlinges azzal kérkedik, hogy

az övék az egyetlen olyan légitársaság, amelynek exkluzív megállapodása van az elit italmárkával,

így a híres pezsgőt csakis náluk kínálják a repülőgépek fedélzetén.



„Míg mások költségcsökkentéssel reagálnak az ágazatban tapasztalható nyomásra, az Emirates a széllel szemben repül, és még többet fektet szolgáltatásai fejlesztésébe” – fogalmazott a légitársaság elnöke, Tim Clark. „Mi a világjárvány alatt is folyamatosan új szolgáltatásokon és ötleteken dolgoztunk, hiszen a számunkra a legfontosabb az utasaink biztonsága, elégedettsége és kényelme.”

Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra

Kapcsolódó cikkek