Hírek

Orbán Szilvia

2020. december 17.

karácsony , KFC , sültcsirke

Viccnek indult, de nagy siker lett, így újra kapható a KFC különlegessége, ami három órán át ontja magából az ínycsiklandó illatot.

Az idei adventet bizony másnak érezhetjük a korábbi évekhez képest – és ahogyan a dolgok kinéznek, valószínűleg a karácsony sem lesz ugyanolyan, mint amit megszoktunk. Az ünnepi hangolódásban egy dolog viszont már biztosan könnyebb lesz a 2020-ban szintén sok nehézséggel szembesülő amerikaiak számára: a KFC bejelentette, hogy népszerű, sültcsirke-illatú tűzifái idén is visszatérnek, s ráadásul ebben az évben az eddigi legnagyobb adagot dobják majd piacra.

Ahogyan arról akkor mi is beszámoltunk, 2018 végén a gyorsétterem-lánc kizárólag internetes megrendelési lehetőséggel, előállt a fűszerekkel illatosított tűzifa ötletével. A vicces akció nem várt, nagy sikerrel zárult, és a készletet órák alatt felvásárolták az érdeklődők. Ezen felbuzdulva, a KFC tavaly karácsony előtt újra megjelent az „aromaterápiás” fahasábokkal a neten, de ezúttal már az egyik legnagyobb szupermarkettel, a Walmarttal közösen.

Idén, két év tapasztalattal a hátuk mögött, az ötletgazdák úgy látták, hogy a termék túlélte a geg fázist, és a vásárlók valóban megkedvelték – sőt, év végéhez közeledve kifejezetten keresik – a terméküket.

Ezért aztán idén nem csak hogy visszatér a sültcsirke-illatú tűzifa, de újításként bizonyos Walmart áruházak polcain is feltűnik majd, a netes rendelési lehetőség mellett, persze csak a készlet erejéig. „A kereslet, illetve a vásárlók izgatottsága évről évre növekedett” – indokolta a döntést a faanyagot biztosító Enviro-Log elnök-alapítója, Ross McRoy.


A 11 fűszer aromájával átitatott hasábok egyébként idén először Kanadában is beszerezhetőek. Az USA-beli megjelenéssel kapcsolatban a gyártó további jó hírrel is szolgált: az idei KFC-tűzifa olcsóbb, mint tavaly volt: az ajánlott fogyasztói ára most nagyjából ötezer forintnak megfelelő, 15,88 amerikai dollár – ez körülbelül egy ezressel kevesebb a 2019-es árnál.

„Az elmúlt két évben, az ünnepi időszakban megmelengettük a sültcsirke-rajongók szívét és otthonát ezzel a különleges termékkel” – írta közleményében Andrea Zahumensky, a KFC U.S. marketing igazgatója, aki azt is elmondta: bár ez az év sok tekintetben más volt, azt remélik, hogy az Enviro-Loggal és a Walmarttal karöltve újra elhozhatják a frissen sült csirke ínycsiklandó illatát az amerikai otthonokba, ami sokaknál egybeforrt a meghitt, karácsonyi hangulattal.

Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra