Hidegcsepegtetéssel készülő kávékivonat az ital alapja, melyhez vizet adva ízesítenek, és szénsavval dúsítanak.
A hazai piacon egyedülálló újdonsággal lepte meg vásárlóit a Cafe Frei – mely mára az ország legnagyobb kávéházláncává nőtt, több mint hetven hazai kávézóval – mégpedig a Sparkling Coffee ízesített, szénsavas kávés üdítővel, ami egy úgynevezett RTD (ready-to-drink) ital. Az ready-to-drink termékek fejlesztése a Cserpessel közös kooperációban kezdődött néhány éve, és a Cafe Frei tejeskávék azóta is népszerűek. A piaci trendeket figyelve azonban a termékfejlesztési csapat innovatívabb megoldást keresett, olyan terméket szerettek volna a polcokra helyezni, amellyel kategóriaelsők lehetnek itthon.
De mi az a Sparkling Coffee?
Ez a típusú kávéital itthon egyedülállónak számít, világszerte azonban egyre népszerűbb. Hidegcsepegtetéssel készülő kávékivonat az ital alapja, melyhez vizet adva ízesítenek, és szénsavval dúsítanak. A cold brew hidegen csepegtetett folyamatának köszönhetően a savak kevésbé oldódnak ki, ami a forrón készült verzióktól eltérő ízkarakterű, lágyabb, de koffeinben gazdag kávét eredményez. Ezek a hidegen csepegtetett kávéitalok a kávéházakban is egyre népszerűbbek, tonikkal vagy limonádéval felöntve. A Cafe Frei kétféle ízben: mangós és vaníliás verzióban alkotta meg a Sparkling Coffee italokat.
Kávés pezsgés nemcsak a Z generáció számára
A Sparkling Coffee megjelenésében és ízvilágában is olyan RTD termék, amely alternatívája lehet az energiaitaloknak, az üdítőknek és a tejeskávéknak egyaránt. Cél az is, hogy ezzel az itallal a márka megszólítsa a kávépiacra belépő első fogyasztókat, vagy is a tinédzsereket és a huszonéves korosztályt is.