Hírek

Orbán Szilvia

2021. június 13.

Amerikában az oltási kampány népszerűsítése után az egyik kedvelt sörmárka a testedzést is igyekszik kicsit vonzóbbá tenni.

Aki már hiányolja a munka előtti, hajnali futásokat, az edzőteremben lőtt szelfiket, az ismeretlenekkel folytatott eszmecseréket a Crossfit hatékonyságáról, sőt, a futógép monoton zümmögését is, de az újrakezdéshez azért szüksége van még némi motivációra, ha az USA-ban él, megkaphatja: a Michelob Ultra új programja épp neki szól, adta hírül a FoodAndWine


A kalóriaszegény söröket gyártó márka most indult projektje, az Ultra Beer Run lényege ugyanis az, hogy azok a 21. évüket betöltött felnőttek, akik a MyCooler applikációjába feltöltenek magukról egy edzés után készült fényképet (vagy bármely fitness app elvégzett testedzést igazoló képernyőfotóját), kapnak egy 5 dolláros, digitális ajándékkártyát – amelyet a márka nyilvánvalóan saját söreinek megvásárlására szán.

„Ez a nyár szóljon a futásról, az úszásról, a sétákról, a táncról, az evezésről – a lényeg, hogy eljuss egy jéghideg Michelob Ultráig” – írják a program ismertetőjében. „Csak mutasd meg nekünk, hozzád milyen testedzés áll a legközelebb, és a következő körre a vendégünk vagy!”

A projekt nevében ugyan a futás szó szerepel, de a felhívás egyértelművé tette, hogy a programba bármilyen mozgásformával lehet nevezni (mondjuk a kanapészörfözés nem számít).


Hogy a kezdeményezést minél többen megismerjék, a márka több közkedvelt New York-i és chicagói testedző-helyen is feltűnt májusban, hogy az épp ott sportolókat meglepje egy-egy ingyen sörrel és némi promóciós cuccal.

„Szerintem a legjobbak azok az edzések, amiket koccintás követhet. Amint a világ szép lassan újranyílik, a Michelob Ultra szeretne azoknak kedveskedni, akik aktívan töltik az idejüket – nekik jár a frissítő, kalóriaszegény sör az edzés végén” – fogalmazott a márka marketing-alelnöke, Ricardo Marques.


Korábban már bevált

Az ilyesfajta promóció egyáltalán nem új keletű. Sok márka, sokféleképpen alkalmazott már hasonló fogást, legutóbb például a koronavírus-elleni harcban vetették be az USA-ban. Ahogyan arról nemrég mi is írtunk, áprilisban a Sam Adams és a Budweiser kínált ingyen sört azoknak, akik igazolni tudták, hogy már beoltatták magukat, de az ügy érdekében nem csak sört, hanem például fánkot, immunerősítő italt is „osztogattak” egyes márkák.

De vissza a testedzéshez: a Michelob Ultra ebben sem a legelső, hiszen korábban már erre bíztatott a Molson Coors is, akik egy egész, 12 palackos kartont adtak legújabb, alacsony kalóriatartalmú (Coors Pure) sörükből mindazoknak, akik igazolni tudták, hogy lefutottak egy sörösdoboz formájú útvonalat.


A Coors az akkori kampányban – hatalmas QR-kóddal ellátott ruhába öltöztetett – sportolókat is bevetett, akik a Central Parkban a futók közé vegyülve reklámozták az új italt.

Vajon egy hasonló programban a magyarok szívéhez milyen termékekkel vezetne az út?

Legújabb magazin számunk!

Megnézem Szeretnék előfizetni a magazinra

Kapcsolódó cikkek