Hírek

Kitzinger Szonja

2025. október 17.

Blacksheep , Jardin Cukrászda , Szomszéd Bisztró

A megmérettetés célja, hogy elismerje Debrecen meghatározó gasztronómiai szereplőit és ösztönözze az éttermeket, vendéglőket, kávézókat és cukrászdákat a folyamatos fejlődésre, ezzel is emelve a város vendéglátásának színvonalát.


A Cívis Ház Zrt. 2025-ben ismét meghirdette az „Év Cívis Vendéglátója” versenyt, ezúttal Debrecen egészére kiterjesztve. Újdonság volt, hogy A Cívis Ház Zrt. bérlői mellett, idén valamennyi debreceni vendéglátóhely nevezhetett két kategóriában - "melegkonyhás vendéglő" és "kávézó–cukrászda–reggelizőhely". Az idei versenyre összesen 21 hely nevezett be.



A debreceni Jardin Cukrászda


Fődíjasok


A melegkonyhás vendéglő díjat a Szomszéd Bisztró vitte el, míg a kávézó-cukrászda-reggeliző címet a Jardin Cukrászda, így ők az Év Cívis Vendéglátója-díjasai.


Közönségdíjasok


Az Év Cívis Vendéglátója közönségdíját "melegkonyhás" kategóriában” a Black Sheep Kávéház & Konyha", "kávézók-cukrászdák-reggelizőhelyek" kategóriában az Aranytölgy Kávézó kapta.



A Blacksheep tulajdonosa, Tóth Gábor


Különdíj


Az Év Cívis Vendéglátója verseny idén egy különdíjjal is bővült. Eszerint a Pannon Gasztronómiai Akadémia elismerését, az "Év Felfedezettje” különdíjat az Annuska Fagylaltbisztró kapta.


A vendéglátóhelyeket rangos szakmai zsűri tesztelte, melynek elnöke Csapody Balázs, a Pannon Gasztronómiai Akadémia elnöke, a Kistücsök Étterem tulajdonosa.


A zsűri tagjai Bárdos Sarolta borász (Tokaj Nobilis; Borászok Borásza 2024), Nyikos Patrik séf (Jeunes Chefs Rôtisseurs világbajnok; Bocuse d’Or-érmes csapat tagja; Boros László-díjas szakács) és Erdei Edit, a Cívis Ház Zrt. vezérigazgatója.


A zsűri ezen szempontok mentén bírált:


Enteriőr és terasz (első benyomás, rendszerezettség, dizájn, hangulat)


Alapanyag-minőség (frissesség, regionalitás, szezonalitás)


Konyhatechnológia (szakmai kivitelezés, textúrák, technológiai tudás)


Ízharmónia és kreativitás (funkció és összhang a tányéron)


Szerviz és felelősség (szakszerű, többnyelvű kiszolgálás; higiénia; fenntarthatóság)


Online jelenlét (web, közösségi média, értékelőplatformok)


















Kapcsolódó cikkek