Capsicum Club néven, gasztronómiai rendezvényhelyszínt nyitott hetényegyházi üzemében az Univer, ahol egyből eseménysorozatot is indítanak.
Capsicum Club néven egy új gasztronómiai helyszínt hozott létre és indított el az Univer Product Zrt. A különleges helyszínen a legmodernebb konyhai eszközök és egyedi megoldások sora lelhető fel – írják. A Capsicum nevét a cég termékeinek egyik meghatározó alapanyaga, a paprika ihlette.
A helyszínen szóba kerül majd, miként lehet a lehető legkevesebb energia felhasználásával a legfinomabb fogásokat elkészíteni, vagy - szintén a környezettudatosságra hangolva - hűtőben fellelhető megmaradt élelmiszereink újragondolása is fontos téma lesz. A tervek szerint az eseménysorozat nem kizárólag zártkörűen működne, egy-egy alkalomra az Univer termékekkel főző influencereket is meghívnak majd.
„Reményeink szerint a Capsicum Club egy olyan helyszínné válik idővel, ahol a gasztronómia és az emberi kapcsolatok találkoznak. Egy-egy étel elkészítése remek alkalmat biztosít arra, hogy jobban megismertessük a fogyasztókkal széles portfóliónkat és termékeink sokoldalú felhasználását. Chefünk, Ulrich Tamás segítségével minél több egyedi fogást fogunk készíteni, melyet közösségi oldalainkon folyamatosan nyomon követhetnek majd az érdeklődők” – mondta Bazsó Rita az Univer Product Zrt. marketing igazgatója.
A vállalat a Capsicum Clubbal azt az üzenetet szeretné közvetíteni, hogy a konyha olyan hely, ahol nem csupán finom falatok készülnek, de egyben kapcsolat teremtés helyszíne is. Egy olyan közösségi tér, ahol az emberek összegyűlhetnek, megoszthatják egymással élményeiket, és közösen alkothatnak, miközben a gasztronómia örömeit élvezik.